ONZE WERKWIJZE

Persoonlijk, flexibel en resultaatgericht

Onze werkwijze is helemaal gericht op het voorkomen van onverwachte storingen en het zo energiezuinig mogelijk houden van de warmtepomp van uw klant. Met 5 stappen zorgt Servicebreed dat dit bij particuliere warmtepomp bezitters structureel goed georganiseerd wordt.

HOE ONDERHOUDEN WIJ UW WARMTEPOMP

Gegarandeerd bedrijfszeker en altijd het energiezuinigst.

1. AANMELDEN WARMTEPOMP

Voor, tijdens of na de installatie bij uw klant kunt u de warmtepomp bij ons aanmelden. Klik hier voor het warmtepomp aanmeldformulier.

2. TELEFONISCHE INVENTARISATIE

Wij bellen u of uw klant voor een telefonische inventarisatie check. Tijdens dit gesprek lopen wij de geleverde informatie met u door en plannen een afspraak voor een nulmeting bij de klant op locatie.

3. NULMETING BIJ U OP LOCATIE

Onze onderhoudsmonteur komt de warmtepompinstallatie controleren. Optioneel verbinden we de installatie met onze monitoringstools.

4. PREVENTIEF ONDERHOUDSCHECK OP LOCATIE

Uiteraard zullen we de installatie ook op locatie bij uw klant onderhouden. Niet alles kan immers op afstand.

5. START ONLINE MONITORING VAN UW WARMTEPOMP

Indien de klant hiervoor kiest, houden we de warmtepomp op afstand in de gaten. Waar nodig nemen we acties of maatregelen die voor de bedrijfszekerheid en energiezuinigheid noodzakelijk zijn.

Servicebreed. Voor iedereen die een energiezuinige, goed onderhouden warmtepomp wil hebben en er geen omkijken naar wil hebben. Ons doel is eventuele storingen te verhelpen, vóórdat u er erg in heeft.

 

U kan rekenen op de Servicebreed Helpdesk.

Wilt u ook een warmtepomp (laten installeren) maar niet omkijken naar  het onderhoud?

WAT ONZE KLANTEN ZEGGEN

MERKEN DIE WIJ ONDERHOUDEN